Indretning af lejligheder

Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae lorem.

Just Eat nytænker rekrutteringsproces

Med casebaseret rekruttering har Just Eat fundet en vej frem, når det gælder rekruttering af chauffører i en coronatid, hvor fysiske møder er besværlige. Nu kan kandidater søge via en case, der kun tager 15 minutter og kan løses på farten via mobilen.

Just Eat nytænker rekrutter-ingsproces

Med casebaseret rekruttering har Just Eat fundet en vej frem, når det gælder rekruttering af chauffører i en coronatid, hvor fysiske møder er besværlige. Nu kan kandidater søge via en case, der kun tager 15 minutter og kan løses på farten via mobilen.

Just Eat gentænker rekrutteringsproces:
Nu kan det klares via mobil på 15 minutter

Coronatiden er en udfordring for Just Eat. De skal bruge flere medarbejdere, men restriktioner besværliggør traditionel rekruttering. I samarbejde med Casefair har Just Eat udviklet en case, der kan løses via mobilen på et kvarter.

Det nytter ikke noget at fortsætte i samme spor og forvente nye resultater. Ud fra den tanke er Just Eat gået nye veje for at bryde den traditionelle rekrutteringsproces. Med en nyudviklet case kan Just Eat nu tilbyde interesserede kandidater en proces, der matcher deres adfærd og sikrer resultater uden gætværk og personlig bias.

Hvordan foregår det?

Som erstatning for traditionel ansøgning med indsendelse af CV skal kandidaterne løse en case med 10 multiple choice-spørgsmål og billeder. Det kan de gøre via mobilen på farten, så processen møder med andre ord kandidaterne, hvor de er. Den 'lokker' med gamification, der gør processen legende let og inspirerende.

Hvad er fordelene?

Med den nye, casebaserede ansøgningsproces kan Just Eat få flere ansøgere i tale, så de ikke går glip af oplagte talenter. De kan screene en langt større gruppe af ansøgere og få resultater, der afdækker relevante kompetencer uden forudfattede meninger. Just Eat når hurtigere frem til en motiveret gruppe af kandidater.

Hvilke resultater giver det?

Resultatet af den casebaserede rekruttering er, at flere forsøger sig med en ansøgning, så man ikke går glip af talenterne. Efter screening af ansøgerne kan man gå direkte til at gennemføre gruppeinterviews med de bedste kandidater. Og Just Eat får input til at benchmarke deres fremtidige rekrutteringsopgaver.

Just Eat gentænker rekrutter-ingsproces:
Nu kan det klares via mobil på 15 minutter

Coronatiden er en udfordring for Just Eat. De skal bruge flere medarbejdere, men restriktioner besværliggør traditionel rekruttering. I samarbejde med Casefair har Just Eat udviklet en case, der kan løses via mobilen på et kvarter.

Det nytter ikke noget at fortsætte i samme spor og forvente nye resultater. Ud fra den tanke er Just Eat gået nye veje for at bryde den traditionelle rekrutteringsproces. Med en nyudviklet case kan Just Eat nu tilbyde interesserede kandidater en proces, der matcher deres adfærd og sikrer resultater uden gætværk og personlig bias.

Hvordan foregår det?

Som erstatning for traditionel ansøgning med indsendelse af CV skal kandidaterne løse en case med 10 multiple choice-spørgsmål og billeder. Det kan de gøre via mobilen på farten, så processen møder med andre ord kandidaterne, hvor de er. Den 'lokker' med gamification, der gør processen legende let og inspirerende.

Hvad er fordelene?

Med den nye, casebaserede ansøgningsproces kan Just Eat få flere ansøgere i tale, så de ikke går glip af oplagte talenter. De kan screene en langt større gruppe af ansøgere og få resultater, der afdækker relevante kompetencer uden forudfattede meninger. Just Eat når hurtigere frem til en motiveret gruppe af kandidater.

Hvilke resultater giver det?

Resultatet af den casebaserede rekruttering er, at flere forsøger sig med en ansøgning, så man ikke går glip af talenterne. Efter screening af ansøgerne kan man gå direkte til at gennemføre gruppeinterviews med de bedste kandidater. Og Just Eat får input til at benchmarke deres fremtidige rekrutteringsopgaver.